Fiókom

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan rendelhetek?

Az Artflame oldalán nagyon egyszerű rendelni.

Miután a kivánt terméket betette a kosárba, nyomja meg a »Rendelés befejezése« gombot.

Hozzon létre egy ügyfélfiókot. Ha már van ügyfélfiókja, egyszerűen regisztrálhat felhasználói adataival (e-mail cím és jelszó). Ezután be kell fejeznie a megrendelés három lépését (Cím - Fizetési mód - Megerősítés), amelyet követően teljesítheti a megrendelést.

Telefonon is rendelhetek?

Igen, telefonon is lehet megrendelni, a +36212525286 telefonszámon.

A webhelyről történő vásárláshoz létre kell hoznom egy fiókot?

Igen. Az ART FLAME webhelyről történő megrendeléshez ügyfélfiókkal kell rendelkeznie. A regisztráció nagyon egyszerű. Csak meg kell adnia a nevét, e-mail címét és jelszavát.

Visszavonhatom a megrendelést, ha még nem küldték el?

Az ART FLAME oldalon a visszavonás lehetséges, mindaddig, amíg megrendelését még nem szállították ki. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, hogy a lemondási kérelmét közvetlenül ellenőrizhessük. Mindig vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36212525286 telefonszámon.

Mit tegyek, ha a kívánt termék nincs raktáron?

Semmi baj. Még mindig vannak esélyek arra, hogy megrendelheti a kívánt terméket. Előrendelést végezhet, és amikor a termék elérhető lesz, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Milyen fizetési módok elfogadhatók?

A következő fizetési módok közül választhat: Készpénzes fizetés, Fizetési megbízás, PayU.

Fizethetek részletekben?

Sajnos ez a lehetőség jelenleg nem érhető el.

Milyen szállítási költségek vannak?

Az ART FLAME viseli a termékek szállításának és visszaküldésének költségeit.

Mennyi a szállítási idő?

Azonnal elérhető termékek általában 4-7 munkanapon belül kerülnek kézbesítésre.

Milyen futárszolgálatok szállítják a csomagot?

 A csomagokat a TCE partner futárszolgálaton,  és a Sprinter futárszolgálaton keresztül szállítjuk.

Nem kaptam meg a szállítást. Mi a teendő?

Már igazolta a kézbesítés állapotát az e-mail címen általunk küldött szállítólevelek számának felhasználásával? A látható információk a rendelés aktuális állapotát mutatják. A csomaggal kapcsolatos további információk az ügyfélszolgálaton vagy közvetlenül a SPRINTER futárszolgálatnál szerezhetők be.

Mi a teendő, ha a termék szállítás közben megsérült?

Ha az egyik szállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen probléma van, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheti. Az összes visszatérési információ megtalálható a "Visszatérési politika" alatt.

Fizetnem kell a visszaküldésért?

A termékek visszaküldésének költségeit az ART FLAME viseli.

Milyen módon kaphatom vissza a pénzem?

A pénz visszatérítésére mindig a PayU fizetési módszerrel kerül sor. Amint megkapjuk a visszaküldött terméket, visszatérítjük a pénzét az Ön számlájára. A banki tranzakció azonban több napot is igénybe vehet. Ha bármilyen kérdése van, bármikor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Örülünk, hogy segíthetünk.

Általában mennyi ideig tart, amíg visszakapom a pénzem?

Amint megkaptuk és igazoltuk a visszatérítést, a számlázott összeget 14 napon belül visszatérítjük.

 

Ezen a webhelyen cookie-kat használunk a felhasználói élmény javítása érdekében.

Honlapunk használatával Ön elismeri, hogy elolvasta és megérti az adatvédelmi irányelvet.

További információ